FANDOM

Unit 1968: Vietnam jest grą stworzoną przez studio ROLVe. W grze gracz wciela się w jedną z dwóch dostępnych drużyn (Ameryka lub Wietnam) i walczy z przeciwnikami. Gra jest bazowana na wojnie wietnamskiej. W grze występuje system rang.

Rozgrywka

W grze wcielamy się w jedną z dwóch drużyn (w tym przypadku państwa), które walczą ze sobą. Wygrywa drużyna posiadająca większą ilość zabójstw. Prócz tego można wybrać jedną z czterech dostępnych klas, które pozwalają na np. strzelanie z dalekiego dystansu (Sniper). Kupuje się je za walutę w grze - Warbonds.

Klasy

Każda z klas posiada takie same bronie dodatkowe.

Assault

Posiada 4 bronie główne (maszynowe), w czym dwie trzeba kupić lub też uzyskać odpowiednią rangę. Prócz tego ma 2 bronie dodatkowe. Klasa przeznaczona na krótki dystans, chociaż jest możliwość zabicia z daleka.

Engineer

Posiada 2 bronie podstawowe, w czym jedną z nich trzeba kupić lub posiadać odpowiedni poziom. Prócz tego ma 2 bronie dodatkowe. Klasa przeznaczona na krótki dystans, bardzo trudna możliwość zabicia z daleka.

Medic

Posiada 1 broń podstawową oraz 2 bronie dodatkowe. Klasa dobra na krótki, jak i na długi dystans.

Sharpshooter

Posiada 2 bronie podstawowe oraz 2 bronie dodatkowe. Klasa przeznaczona na długi dystans.