FANDOM

Co to za gra:

Trick or Treat in Hallowsville, to gra stworzona w 2014 roku przez Nexus Studios...(obecnie Silver Fin Studios). Opiera się na znanej zagranicznej zabawie cukierek albo psikus, w którą ludzie bawią się podczas Halloween.

Jak grać w tę grę?

Cel gry jest bardzo łatwy, chodzimy po dość dużej mapie, zbieramy cukierki...(po dotknięciu dzwonka do drzwi może otworzyć nam człowiek, albo potwór). Jeśli otworzy człowiek, da nam cukierki które możemy wymieniać na pieniądze, jeść je dzięki czemu możemy sprintować, lub dawać je innym. W przypadku potwora, zabija on nas i zabiera cukierki. W grze występują też questy, zadanie które dostajemy od stojących na mapie ludzików, a za wykonanie ich dostajemy nagrody pieniężne, lub pod postacią cukierków.

Na naszym ekranie mamy parę przycisków, między innymi te po prawej służą do zobaczenia minimapy, włączenia zwierzaków, czy pojazdów. Te na dole pokazują naszą energię, ilość słodyczy i pieniędzy.

Ciekawostki:

  • Bfebfce6c0e1307eb6c8ad7fed0ff540
    Gra otwiera się na początku Października i kończy się na początku Listopada
  • Można kupić bardzo ciekawe kostiumy za pieniądze w grze, a jeśli nam ich zabrakło, je też można kupić za Robuxy, lub wymieniać cukierki na nie.
  • W grze można dostać 15 osiągnięć
  • Twórca gry Lion2323, zmienił swoją nazwę na Aqualotl i nazwę grupy Nexus Studios, na Silver Fin Studios ze względu na problemy z prawami autorskimi
  • Nie jest to żaden event i nie dostaniemy z gry żadnej nagrody oprócz osiągnięć.