FANDOM

Logo Robux'ów.png

Obecne logo robuxów.

Robux (R$) to waluta gry ROBLOX. Za robuxy możemy kupić większość przedmiotów, które znajdują się w katalogu. Zostały wprowadzone do gry 14 maja 2007 roku.

Przed robuxami Edytuj

Przed robuxami zdobywało się ROBLOX points, które można było zdobyć poprzez granie na mapach.
Robux'y jako obiekty fizyczne.png

Robuxy jako obiekty fizyczne.

Zdobywanie robuxów Edytuj

Przed wydaniem w 2007 Builders Club oraz Tixów użytkownik dostawał 5 robuxów dziennie oraz 1, gdy ktoś wszedł na jego mapę.

Poprzez usługę premium Edytuj

Użytkownicy, którzy kupili Builders Club dostają codziennie wyznaczoną ilość robuxów, w zależności od wersji, którą kupią.

Builders Club Edytuj

Użytkownik z członkostwem klasycznego Builders Clubu dostaje codziennie 15 robuxów.

Turbo Builders Club Edytuj

Gracz posiadający członkostwo w Turbo Builders Club dostaje dziennie 35 robuxów.

Outrageous Builders Club Edytuj

Gracz, który posiada najlepszą wersję Builders Club dostaje codziennie 60 robuxów.

Kupno robuxów Edytuj

26 września 2008 roku dodali na swoją stronę możliwość kupna robuxów. Możliwość kupna robuxów w aplikacji na telefon powstała jednak 4 lata później, a dokładnie 11 grudnia 2012 roku. Robuxy można zdobyć również poprzez wykupienie specjalnej karty o nazwie ROBLOX Card, można ją kupić w sklepach: 7-Eleven, GameStop, Walmart, Toys R Us, f.y.e, Target, Best Buy, CVS/Pharmacy oraz Future Shop (karty są dostępne tylko w Anglii, Kanadzie oraz w Stanach Zjednoczonych). Użytkownicy posiadający członkostwo premium za każdy zakup dostają dodatkowe robuxy. Gracze, którzy nie posiadają kart mogą użyć platformy Rixty.

Tabela zakupu robux'ów Edytuj

ROBUX-y Cena Bonus robuxów

(Tylko dla BC)

Informacje
80 R$ 4,18 zł 10 R$ Jedyne aktywne robuxy do zakupu w mobilnej wersji gry, a także na Windows 10.
400 R$ 20,89 zł 50 R$
800 R$ 41,99 zł 200 R$
1,700 R$ 84,36 zł Nieznany Jedynie dostępna w wersji na XBOX One.
2,000 R$ 105,29 zł 750 R$
4,500 R$ 210,78 zł 1,500 R$
10,000 R$ 421,78 zł 5,000 R$
22,500 R$ 843,77 zł 12,500 R$

Używanie robuxów Edytuj

  • Robuxy można używać do kupna przedmiotów z katalogu;
  • Za 100 R$ jest możliwość założenia grupy;
  • Za 1,000 R$ jest możliwość zmiany nazwy użytkownika;
  • Za 20 R$ użytkownicy mogą ustawiać miniaturki do swoich map, a za 500 R$ mogą dodawać filmy;

Więcej z Fandomu

Losowa wiki