FANDOM

R15. Edytuj

R15 Has Arrived! (pol. R15 Przybył!)00:36

R15 Has Arrived! (pol. R15 Przybył!)

Przedstawienie systemu "R15" na kanale ROBLOX.

R15 to model postaci dostępny dla każdego użytkownika w zakładce "Avatar". Po włączeniu "R15" model gracza zmieni się w postać pozwalającą poruszać się podobnie do człowieka (Ruch dynamiczny) Jak mówią sami twórcy - "Dzisiaj wyznaczamy monumentalny kamień milowy dla ROBLOX." (Artykuł z ROBLOX Blog, kliknij tutaj, by zobaczyć całość.) Jak sama nazwa mówi - R15 składa się z 15 części ciała, gdy poprzedni składał się z 6.

Nowe wcielenie animacji. Edytuj

R15 - R16 - różnica ciała.png

Różnica między R6 (po prawej), a R15 (po lewej).

Poprzez system "R15" zostały zaktualizowane wszystkie animacje (Lista tutaj) oraz poza neutralna (brak ruchu). Teraz zamiast "oddechu" nasza postać może poruszyć głową i rozejrzeć się. Animacje działają na każdym założonym na sobie pakiecie.

UWAGA! System R15 NIE dodaje nowych animacji! Edytuj

Kompatybilność Edytuj

Lua Edytuj

System R15 jest kompatybilny z Lua, jednak jest parę czynników, których R15 nie może spełnić (np. Przenikanie przez innych graczy.

Obiekty Edytuj

R15 jest kompatybilne z obiektami stałymi, jednak gdy gracz zacznie skakać, biegać dotykając z ruszającą się postacią R15 może zostać odrzucony na niewielką odległość.

Gracz z włączonym systemem R15 chodząc po schodach może pokazywać pozę wspinania się.

Katalog Edytuj

R15 do 23 Listopada, 2016 roku nie był kompatybilny z pakietami. Po 23 Listopada, 2016 roku wszystkie pakiety ciała działały tak, jak powinny. Niektóre akcesoria nie działają we właściwy sposób.

ROBLOX Studio Edytuj

Części ciała R15-0.PNG

Części ciała gracza, który włączył system R15.

Zasób części postaci z R15 został zwiększony. Z 6 części ciała (2 pary nóg, 2 pary rąk, 1 klatka piersiowa, 1 głowa + Humanoid oraz Body Colors") jest teraz 15. Każda z części odpowiada za coś innego, przez co powstaje ruch dynamiczny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki