FANDOM

Logo powiadomień

Obecne logo powiadomień.

Notifications Stream (z ang. Powiadomienia na żywo) jest jedną z funkcji na stronie ROBLOX. Dzięki niej można sprawdzać wszystkie aktywności dotyczącego profilu danego użytkownika. Powiadomienia pokazują najnowsze wiadomości oraz graczy, którzy chcą dojść do znajomych danego użytkownika.

Logo powiadomień (nie otworzone)

Logo powiadomień z aktywnością.

Dostępność Edytuj

Notifications działa na każdej platformie. Na komputerze, tablecie oraz telefonie, a także w wersji specjalnej dla Windows 10.
Powiadomienia otworzone

Przykład otworzonego okna z powiadomieniami.

Historia Edytuj

[1]

Data Informacja
14 Grudzień, 2016 r. Dodanie dostępu do "Notifications Stream" oraz dodanie ją do wszystkich możliwych platform.
(Około) 21 Grudzień, 2016 r. Naprawa błędu nieusuwającego wszystkich powiadomień.

Możliwości Edytuj

Notifications dodaje nowe możliwości. Jedną z nich jest zobaczenie czy użytkownik, do którego wysłaliśmy zaproszenie do przyjaciół, przyjął naszą prośbę. Powiadomienia pozwalają także na błyskawiczne przyjęcie do grupy przyjaciół graczy, którzy wysłali zaproszenie. Notifications pozwala także na szybkie przeczytanie wiadomości wysłanej przez innego użytkownika.

Ustawienia powiadomień można zmieniać. Na tą chwile są trzy opcje: Włączenie/wyłączenie powiadomień o prywatnych wiadomościach, włączenie/wyłączenie wiadomości o zaproszeniach do przyjaciół oraz włączenie/wyłączenie widoczności powiadomienia o przyjęciu do grona znajomych.

Odnośniki Edytuj

  1. Notifications Stream Available Now on ROBLOX, Jessica Kung, 14 Grudzień, 2016 rok: http://blog.roblox.com/2016/12/notifications-stream-available-now-on-roblox/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki