FANDOM

Wstęp

Natural Disaster Survival jest grą stworzoną w 2008 roku, przez użytkownika Stickmasterluke - jednego z administratorów ROBLOX'a. Posiada ona 21 odznak oraz 2 gamepass'y. Celem gry jest przetrwanie 11 różnych katastrof naturalnych wybieranych losowo na małej wyspie, na której znajdują się najróżniejsze budynki (także losowo generowane). Gdy zginiesz - trafiasz na specjalną wieżę oddaloną od wyspy, gdzie możesz przyglądać się rozgrywce innych graczy. Grę odwiedziło już ponad 185 milionów graczy i została dodana do ulubionych przez ponad 1 milion użytkowników.

Katastrofy

Tsunami

Podczas tej katastrofy daleko od wyspy tworzy się duża fala, która po paru sekundach dociera na wyspę i uderza we wszystkie obiekty, które się z nią zetkną. Gracze uderzeni przez tsunami natychmiastowo giną.

Trzęsienie ziemi

Gdy rozpoczyna się ta katastrofa wszystkie obiekty znajdujące się na wyspie zaczynają podskakiwać, tracić przyczepność oraz ruszać się. Gracze mogą zginąć poprzez spadające budynki lub inne struktury.

Ogień (Pożar)

Gdy jeden z obiektów na mapie podpali się, wszystko wokół także zaczyna się palić poprzez rozchodzenie się ognia. Obiekty, które przez dłuższy czas się palą, tracą na przyczepności i mogą się zawalić. Ogień zadaje powolne obrażenia gracza.

Błyskawice

Podczas rozpoczęcia się rundy, gdy wylosowana jest ta katastrofa z dużej burzowej chmury zaczyna pojawiać się wiązka elektryczna, która uderzając w struktury powoduje lekką eksplozje, dzięki czemu bloki przestają się ze sobą łączyć i odpadają od innych części.

Tornado

Gdy ono się pojawia, duży, szary cyklon pojawia się na środku wyspy, krążąc wokoło i przyciągając do siebie wszystko napotkane po drodze, by po paru sekundach wyrzucić to w innym położeniu. Gdy tornado porwie gracza, ten traci swoje włosy/czapkę i zostaje wyrzucony w inną część wyspy.

Wybuch wulkanu

Gdy ta katastrofa pojawia się, obok wyspy tworzy się wulkan, który po paru sekundach wybucha i wyrzuca dużej wielkości kostki w kolorach lawy (Pomarańczowy, żółty). Gdy gracz zostanie uderzony takową kostką - umiera.

Burza piaskowa

Podczas burzy piaskowej elementy budynków mogą poddać się grawitacji i wylecieć w stronę, gdzie podąża burza. Sama burza piaskowa zadaje minimalne obrażenia dla gracza, jednak gdy uderzy go jakikolwiek element, który zmiotła burza może on dostać wyższe obrażenia.

Burza śnieżna

Jest ona podobna do wymienionej wyżej burzy piaskowej, jednak zamiast piasku, pojawia się śnieg.

Powódź

Podczas powodzi woda wokół wyspy podnosi się do wysokości 4 graczy. Gdy użytkownik będzie pod wodą będzie stopniowo tracił życie, tonąc.

Deszcz kwasu

Deszcz kwasu powoduje, że elementy struktur zaczynają zmieniać kolor na zielonkawy, a następnie odpadają od innych elementów. Gracze otrzymują stopniowe obrażenia.

Spadające meteoryty

Podczas tej katastrofy z nieba spadają kule z kolorami: czerwony, ciemny czerwony, czarny. Niszczą elementy budowli, powodując małą eksplozję.