FANDOM

Co to "Murder Mystery 2"? Edytuj

Murder Mystery 2 jest grą stworzoną przez użytkownika "Nikilis". Gra została stworzona 2014 i jest drugą częścią Murder Mystery, która została wielkim fenomenem. Murder Mystery 2 jest do tej pory bardzo popularna i przekracza 1500 graczy dziennie. Gra jest ROBLOX'ową wersją popularnego trybu w Garry's Mod. Cel gry jest prosty: Gracze dostają z trzech wylosowanych klas: Szeryf, morderca i niewinny. Do gry są dodane różne skrzynie, gdzie można wylosować skórki do broni. Skórki mają swoje podziały: Common, uncommon, rare, godly, legendary i classic. Skórki można wylosować do każdej broni: rewolwera i noża, a także zamieszczonych do gry zwierzątek, które będą za nami podążać. Skrzynie ze skórkami do broni można wykupić za monety, które zbiera się podczas rozgrywki. W grze znajdują się także radia, do których można wykupić różne skórki.

Klasy Edytuj

Morderca Edytuj

Zadaniem mordercy jest zabicie wszystkich graczy i przeżycie przed śmiercią od pistoletu szeryfa. Podczas gry można kupić różne perki ułatwiające nam zadanie do zabicia przeciwników. Jednak jego zadanie jest utrudnione, ponieważ ma ograniczenie czasowe do wyeliminowania innych. Morderca jest wyposażony w nóż, którym potrafi rzucać przyciskiem "E"

Szeryf Edytuj

Szeryf ma za zadanie uratować jak największą ilość niewinnych i zabicie mordercy lub przeczekanie 180 sekund. Jeśli szeryf pomyli się i zabije osobę niewinną, ginie wraz z nią i przegrywa. Inna osoba w rundzie może podnieść broń.

Niewinny Edytuj

Zadaniem niewinnych jest przetrwanie i nie zostanie zabitym.

Podziały skórek Edytuj

Common Edytuj

Przedmiot Common.png

Najmniej warte skórki, można ją zdobyć w każdej skrzynce prócz Legendary Box. Jest oznaczona kolorem

białym.

Uncommon Edytuj

Przedmiot Uncommon.png

Skórki więcej warte niż Common, jednak nie najlepsze. Można ją zdobyć w każdej skrzyni, oprócz Legendary Box. Największe prawdopodobieństwo na wylosowanie tej skórki jest w skrzynce Uncommon Box. Jest oznaczona kolorem cyan'owym.

Rare Edytuj

Przedmiot Rare.png

Skórki warte więcej niż Common i Uncommon, jednak nie aż tak jak Legendary, godly i classic. Można ją zdobyć w każdej skrzyni, prócz Legendary Box. Najbardziej prawdopodobne jest, że wypadnie ze skrzyni Rare Box. Jest oznaczona kolorem zielonym.

Legendary Edytuj

Przedmiot Legendary.png

Najbardziej warty podział skórki do broni, którą może wylosować gracz, jednak nie jest tak warta jak Godly lub Classic. Można ją wylosować z każdej skrzynie, jednak jest małe prawdopodobieństwo. 100% szans na wylosowanie tego typu skórki jest w Legendary Box. Jest oznaczona kolorem czerwonym.

Godly Edytuj

Przedmiot Godly.png

Najwięcej warte skórki, nie wiadomo jak można je wylosować (brak podanych informacji o prawdopodobieństwu). Można zdobyć jedną ze skórek z tym podziałem kupując gamepass "Shadow Item Pack", gdzie jest dostępny specjalna skórka do noża oraz specjalne zwierze. Gamepass kosztuje 1299 ROBUX'ów. Jest oznaczony kolorem jasno-różowym.

Classic Edytuj

Skórki do broni, które ukazały się w pierwszej części Murder Mystery. Bardzo ciężko je zdobyć. Są oznaczone kolorem żółtym.

Ciekawostki Edytuj

  1. Murder Mystery 2 posiada sklep
  2. Na mapie Office jest schowany mały pokoik z napisem: "Zyelak's Hole".
  3. Nikilis wraz z innymi ma specjalnie wynajęte studio, gdzie tworzy wraz ze swoją grupą Murder Mystery 2.
  4. Murder Mystery 2 posiada forum, gdzie możesz umówić się na wymianę, zgłosić błąd itd.
  5. Nikilis ma 18 lat.
  6. W grze "No Man's Sky Tycoon" jest możliwość dostania skórki typu "Common" o nazwie "Asteroid Gun" w Murder Mystery 2.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki