FANDOM

Builders Club (BC) to wersja "Premium", która poprawia jakość usług w ROBLOX. Builders Club pozwala na większą ilość aktywnych map oraz tworzenia ubrań. Członkowie BC dostają także wyznaczoną ilość robux'ów, w zależności od kupionej od nas wersji.

Builders Club Edytuj

Logo Builders Club.png

Logo Builders Club.

Odznaka Builders Club.png

Odznaka Builders Club.

Builders Club (BC) to najtańsza wersja, która została dodana 16 Lipca, 2007 roku. Użytkownik, który kupił członkostwo w Builders Club dostaje codziennie 15 robux'ów. Może on także posiadać 10 aktywnych map (normalny użytkownik może mieć jedną), może tworzyć mapy mega (Mapy dla 50 osób), dostęp do publikowania swoich ubrań i możliwość do wejścia na mapy tylko dla Builders Club, może on także dojść do 10 grup i tworzyć grupy. BC pozwala na wymienianie się między graczami. Dostaje także czapkę budowniczego, z łagodnym, niebieskim paskiem u góry, reszta jest żółta.

"Members of the illustrious Builders Club display this badge proudly. The Builders Club is a paid premium service. Members receive several benefits: they get ten places on their account instead of one, they earn a daily income of 15 ROBUX, they can sell their creations to others in the ROBLOX Catalog, they get the ability to browse the web site without external ads, and they receive the exclusive Builders Club construction hat." - Opis odznaki.

Czas Cena Z dodatkowymi robux'ami
Miesiąc 25,12 zł + 1.000 R$ - 67,13 zł

+ 2,750 R$ - 130,47 zł

+ 6,000 R$ - 236,02 zł

Na zawsze 244,64 zł + 1,000 R$ - 286,69 zł

+ 2,750 R$ - 350,02 zł

+ 6,000 R$ - 455,58 zł

Turbo Builders Club Edytuj

Logo Turbo Builders Club.png

Logo Turbo Builders Club.

Turbo Builders Club (TBC) jest drugą, z większymi możliwościami wersją niż klasyczny Builders Club. Posiada on takie same możliwości, co klasyczna wersja, jednak dostaje 35 robux'ów dziennie, może mieć 25 aktywnych map na raz, a także może dołączyć lub tworzyć 20 grup. Członkowie Turbo Builders Club dostają pomarańczową czapkę budowniczego, z czarnym paskiem u góry. Turbo Builders Club nie jest najczęściej spotykany oraz popularny, gracze wolą kupować BC lub OBC.

Odznaka Turbo Builders Club.png

Odznaka Turbo Builders Club.

"Members of the exclusive Turbo Builders Club are some of the most dedicated ROBLOXians. The Turbo Builders Club is a paid premium service. Members receive many of the benefits received in the regular Builders Club, in addition to a few more exclusive upgrades: they get twenty-five places on their account instead of ten from regular Builders Club, they earn a daily income of 35 ROBUX, they can sell their creations to others in the ROBLOX Catalog, they get the ability to browse the web site without external ads, they receive the exclusive Turbo Builders Club red site managers hat, and they receive an exclusive gear item.." - Opis odznaki.

Czas Cena Z dodatkowymi robux'ami
Miesiąc 50,46 zł + 1,000 R$ - 21.90 zł

+ 2,750 R$ - 155,08 zł

+ 6,000 R$ - 261,35 zł

Na zawsze 362,09 zł + 1,000 R$ - 404,91 zł

+ 2,750 R$ - 468,24 zł

+ 6,000 R$ - 573,08 zł

Outrageous Builders Club Edytuj

Logo Outrageous Builders Club.png

Logo Outrageous Builders Club.

Outrageous Builders Club (OBC) wszystkie możliwości klasycznego, oraz turbo Builders Club'a, jednak w większej ilości. Członkowie OBC dostają 60 robux'ów codziennie, mogą tworzyć i dołączać do 100 grup, mogą aktywować do 100 map jednocześnie. Użytkownicy z Outrageous Builders Club mają dostęp do trzech ekskluzynych czapek: Eyes of the Everworld,  Outrageous Aetherspectacles oraz Hood of the International Order of Buildmasters.

Odznaka Outrageous Buliders Club.png

Odznaka Outrageous Builders Club.

"Members of Outrageous Builders Club are VIP ROBLOXians. They are the cream of the crop. The Outrageous Builders Club is a paid premium service. Members receive 100 places, 100 groups, 60 ROBUX per day, unlock the Outrageous website theme, and many other benefits.." - Opis odznaki.

Czas Cena Z dodatkowymi robux'ami
Miesiąc 84,23 zł + 1,000 R$ - 126,24 zł

+ 2,750 R$ - 189,58 zł

+ 6,000 R$ - 295,13 zł

Na zawsze 548,47 zł + 1,000 R$ - 590,69 zł

+ 2,750 R$ - 654,02 zł

+ 6,000 R$ - 759,57 zł

Former Builders Club Edytuj

Former Builders Club (FBC) jest nieoficjalną wersją Builders Club'a, którą dostajesz po wygaśnięciu danej wersji. Nie posiada ona żadnych dodatkowych dostępów, prócz możliwości aktywowania 5 map na raz.

Odznaka Welcome to the club..png

Odznaka Welcome to the club.

Po zakupie jednej z trzech wersji Builders Club dostaje się odznakę Welcome to The Club.

"This badge is awarded to players who have ever belonged to the illustrious Builders Club. These players are part of a long tradition of ROBLOX greatness." - Opis odznaki.

Tabela możliwości Builders Club Edytuj

Wersja
Odznaka normalnego użytkownika.png
Logo Builders Club.png
Logo Turbo Builders Club.png
Logo Outrageous Builders Club.png
Aktywne mapy 1 10 25 100
Codzienne robux'y 15 R$ 35 R$ 60 R$
Dołączenia do grupy 5 10 20 100
Tworzenie grup 10 20 100
Czapki członków
Czapka Builders Club.png
Czapka Turbo Builders Club.png
Czapka Outrageous Builders Club.png
Dodatkowe przedmioty w katalogu
Bonus za kupno BC 100 R$ 100 R$ 100 R$
Dostęp do opcji BETA
Serwery VIP
System wymiany
Ikona w tabeli graczy
Builders Club Ikona.png
Ikona TBC.png
Ikona OBC.png

Ciekawostki Edytuj

  • Klasyczny Builders Club był od 2007 do 2009 roku jedyną wersją;
  • Na samym początku Builders Club nie dodawał robux'ów, ponieważ ich nie było;
  • W Ameryce można wykupić specjalne karty do ROBLOX'a, które posiadały kod z dostępem do BC.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki